zondag 25 april 2010

Paarse setje

Eindelijk klaar, mijn paarse setje! Op de ZLMD was de slip al klaar en de bh ook best al ver... Ik had alleen niet het juiste "hang en sluitwerk". Dus nu is de bh na een hoop vertraging klaar, zit ie werkelijk voor geen meter! Ik heb voor het eerst de DB7 van Danglez gebruikt, zelfde maat genomen die ik altijd voor de DB4 gebruik. Netjes volgens de beschrijving gemaakt... maar ik denk wel waar de fout zit.... ik heb de cup gevoerd met een hele stugge tule die ik nog had liggen van een torselet. Over de buitencup zit een niet rekbare kant, en dat bij elkaar zorgt ervoor dat de cup gewoon 2 maten te klein valt! Er zit echt geen milimeter rek in het geheel..... Maar goed, ik heb nog voldoende materiaal voor een nieuwe bh, afhankelijk van mijn 2e poging DB7 (zie post hierboven) kijk ik welk patroon ik dan gebruik...

Op de pop zit ie geweldig:

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend zonde dat je m niet kan dragen, want ik vind het echt een prachtige set geworden! Mooie kleuren- en materiaalcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen